pondělí 8. května 2017

Námořnická svatba

V červnu se bude vdávat dcera mého bratrance. Protože má ráda symbol kotvičky, celou svatbu bude ladit do námořnického stylu. Dostala jsem za úkol vytvořit jmenovky na stůl.
Protože jsem při hledání inspirace narazila na hodně pěkných fotek, chci je s vámi sdílet, kdyby tu náhodou byla nějaká nevěsta, která plánuje stejné téma.

Krásný dort a přitom celkem jednoduchý. Líbí se mi provázek z marcipánu, který určitě zvládne každá trochu šikovnější cukrářka.
Zdroj


Krabice na přáníčka se stávají čím dál populárnější. Už jsem také pár nápisů na ně vytvářela. Hosté tak vědí, kam přáníčka odložit a svatebčané mají potom i hezkou krabici na vzpomínky.

Zdroj
Dekorace vás nemusí přijít na příliš mnoho peněz - stačí obyčejné svíčky, pár mušliček z dovolené a rybářská síť. Stůl na mě působí uvolněně, jako na dovolené u moře :)
Zdroj

Spousty věcí se dá sehnat za pár dolarů na Aliexpressu. Já jsem objednala dřevěné kotvičky v odstínech modré a využila je na jmenovkách.



Pokud je tu nějaká nevěsta, která by měla o jmenovky zájem, stačí napsat. Vyrábím i menu a další ozdoby - mrkněte do alba na mé facebookové stránce.

Pěkný den!



Žádné komentáře:

Okomentovat