neděle 5. ledna 2014

Rychlošití

Žijeme v době, kdy se vše zkracuje, jako vlasy paní sládkové. Přijde mi, že nejvíce se zkracuje čas a já tím pádem stíhám vše jen tak tak s vyplazeným jazykem. Relaxovat u šití ale prostě musím. Proto mi přišly vhod tyto dva projekty a chci se o ně s vámi podělit, třeba jste na tom podobně jako já a rádi něco ušijete na jeden zátah :)
Prvním z nich je slůně. Střih mám odsud v angličtině (klik) Byl hotový během chvilky! Navíc vám stačí opravdu malý kousek látky. Moc se mi líbila vychytávka - vyšité očičko na stroji. Samotnou by mě to nenapadlo. Problém na mém slůněti je, že má každé očičko jinak vysoko, ale snad mi to odpustí.


Druhý projekt jsem viděla na Pinterestu (klik) a je shodou okolností ze stejných stránek. Musela jsem prostě jednu krabici zkusit hned. Zatím nevím, na co ji použiji, ale je z látek mé oblíbené designérky Amy Butler, takže zůstane doma :)  Příště použiji trochu pevnější výztuhu.


Pokud máte tip na podobné rychlovky, sem s nimi! Času budu mít teď zase méně - škola a práce je vražedná kombinace.

3 komentáře:

  1. Bezva rychlovky Oli! Na moje se můžeš kouknout u mě na blogu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc pěkné. Slona mám snad dva roky na seznamu. :-) Podobný košíček jsem si také šila, ale jen tak podle sebe. http://2olivesblog.blogspot.cz/2013/07/kosicek-jen-tak.html

    OdpovědětVymazat
  3. Oli, už netuším, ale asi jsem ho vyztužila ronopastem nebo ronofixem.

    OdpovědětVymazat