úterý 28. ledna 2014

Amerika vs Flex Tex

Tak jsem zavítala do Flex Texu. Měli pěknou béžovou látku, kterou chtěla mamka na deku, vzala jsem tedy poslední zbyteček co měli. Ptám se, kolik jí tam ještě je. Paní naměří 2 metry a zbývá jí maličký cancour. Cancour má celých 10 centimetrů a paní mi je vyměří a nechá zaplatit... no dobře. Přijdu domů a tam čeká balíček z USA. Látky z výprodeje na joann.com stály celých 3,5 dolaru za yard. Jedné látky je pořádný balík, tak se divím, však jsem objednala jen 2 yardy! Rozbalím balík a tam je cedulka: Při měření Vaší objednávky nám na roli zbývalo méně než 1 yard, tak jsme Vám ho přibalili zdarma! A představte si, že tam bylo ještě víc než yard, skoro metr dvacet! Zadarmo! Tak takhle se to dělá za mořem... chápu, že mají trochu větší odbyt než ve Flex Texu, ale přece jen jsme ještě hodně pozadu :)

2 komentáře:

  1. Ahojky, máš krásný blog! Moc ráda šiju, tvořím ale zatím jsem v opravdových začátcích. Chtěla jsem se zeptat, když objednáváš z USA z toho obchodu, kolik tě vyjde poštovné a za jak dlouho přibližně to příjde?
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko, to je pěkné srovnání... Já bych paní ve Flex Texu asi řekla, ať si těch 10 cm nechá ;o)

    OdpovědětVymazat