neděle 13. října 2013

Uklizeno!

Před nedávnem jsem psala o tom, že si nevím rady, jak uspořádat to množství barevných stužek, které se mi za ta léta nahromadilo. Nakonec zvítězil systém kartiček. Zrecyklovala jsem krabici od kuchyňského robota a vše uložila v plastové krabici z Lidlu (4 kusy za lidovou cenu, nekupte to). Tady je výsledek. Nebojte, takhle uklizeno je opravdu jen na této poličce. Naštěstí nevidíte to, co jsem měla při focení za zády...


5 komentářů:

  1. Jéje, takhle uklizeno jsem snad ještě neměla:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Se stydim, když si představím moje stužky narvané v zásobnících, kam se mi už pomalu nevejdou, takže podle toho pak vypadají, když je vyndám. Ale takhle krásně si to srovnat, to je pro mne práce na týdny. Super, smekám.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé...to je úžasný! Já bych potřebovala takovýto úklid kam se podívám :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ok holky, koukám, že budu muset udělat článek i s těmi ostatními fotkami koutů, které takhle uklizené rozhodně nejsou! :) Nějaké "před" a "po", jen nevím, kdy se k tomu "po" dostanu.

    OdpovědětVymazat