neděle 2. června 2013

Stuhy od Janči

For English scroll down.

Dnešní deštivou neděli jsem byla neuvěřitelně produktivní. Dokončila jsem kabelku pro mamku, uklidila, zacvičila si a pustila se do další rychlovky - kapsičky Desiré z časopisu Marina. Tady je výsledek. Látku se čtyřlístky jsem objevila u Mráze za pakatel, mám ji proto i v modrém provedení. Drobný detail, který ale celému dílu dodává šmrnc, je stužka od Janči z obchůdku www.latkyprovas.cz zakoupená na Prague Patchwork Meetingu. Jen víc takových produktivních dní! :)
¨






I didn't mind the rainy weather - it allowed me to finish one bag, clean, exercise and make this simple zipper pouch (based on the tutorial by Bellet). I love the little detail that is the ribbon from Jana at www.latkyprovas.cz - make sure you check out her store, she has the nicest selection of purse straps!




2 komentáře:

  1. jj, moc hezká, něco podobného jsem zkoušela, ale nenafotila, synek to sbalil moc rychle

    OdpovědětVymazat