pondělí 24. června 2013

Skladování stužek

Po sledování seriálu o lidech, trpících chorobou zvanou anglicky hoarding, jsem se rozhodla debordelizovat svou pracovnu. Rozhodně nechci nikdy dopadnout tak, že se budu prodírat skrze krabice plné odstřižků a nepotřebných kravinek ke stolu :-D Mám k tomu samozřejmě daleko, ale protože už se scrapbookingu nevěnuji tolik jako dřív, spoustu věcí neupotřebím. Při brouzdání na Pinterestu jsem narazila na Američanku, která se rozhodla z 12ti palcových alb přejít na menší a zredukovala své potřeby na minimum. Alba i přesto tvoří krásná. Takže začínám redukovat! Už jsem se zbavila pár věcí, které jsem stihla nafotit, další na nafocení teprve čekají a další teprve čekají na to, abych je objevila. Narazila jsem na krabici plnou různých stužek. Na ty mám úchylku, ale mám problém. Je mi líto je někam použít a když už se k tomu odhodlám, ani nevím jak! Většinou skončím u jednoduchého uzlíku. A spotřebuji opravdu minimální množství stužky :) Doposud jsem je skladovala ve sklenicích z Ikea roztříděné podle barev a zbytek v papírové krabici. Sice stužky vypadaly ve sklenicích hezky, ale když jsem chtěla použít zrovna tu, co byla na dně, musela jsem je vyndat všechny. Na stužky v krabici jsem jaksi pozapomněla a mnohé jsou tím pádem ještě nerozbalené :-D No a tak jsem zapátrala, jak přeorganizovat jejich ukládání (po kolikáté už?). Pinterest je toho samozřejmě plný! Takže kdo by mi vyrobil podobné kartičky, abych si mohla ty barevné kousky vystavit na odiv?



Možná by byla lepší rovnou celá polička. Ale to bych musela mít všechny stuhy na cívce, což nemám.


Tohle vypadá jednoduše, krabice z Ikea a stužky namotat na kousek kartonu. Jen bych toho kartonu potřebovala aspoň jako od krabice od banánů. V Americe se samozřejmě dají koupit plastové, kterých pár mám a budu je asi muset dokoupit.



Spousta lidí používá tzv. ribbon ring, mě ale visící stuhy všech barev děsí, připomíná mi to nějakou chobotnici s barevnými chapadly a vypadá to neuklizeně.



A jak máte uspořádané stužky vy? 
 Zdroj obrázků: Pinterest

6 komentářů:

  1. Skvělý nápad! Já mám stužky v krabici:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Také je mám v krabici, ale nemám jich zase tak moc:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní nápad, také mám stužky pouze v krabici.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda...to je úžasný, to musím taky udělat...ta krabice z ikea je úžasný, ale ty závěsné omotávkové cívky jsou i nádherné:-)Jinak stužek mám docela málo, i když je také miluju, takže dvě veliké plechové dózy to zatím řeší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. waw, tolik stužek 8-)
    nápad se mi moc líbí, ta chobotnice je opravdu strašidelná :D Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stuhy v krabici a každá stuha je v sáčku ,který se dá zatáhnout-zavřít.Stuhy se mi nemotají jedna do druhé.Je na ni vidět a konec netrčí.Ta krabička se stejnými namotanými stuhami je taky fajn..jen si vyrobit takové kartonky..:-D
    Visící stuhy se mi nelíbí ,to bych musela mít po metru a to mám z jednoho druhu více.
    Daška

    OdpovědětVymazat